موضوعات محبوب
مدرسان محبوب
تمام درس های کسب و کار
آنچه یاد خواهید گرفت
در ایجاد یک چارچوب یکپارچه برای تصمیم گیری استراتژیک مالی پایه محکمی داشته باشید.
درک کاملی از صورتهای مالی و اطلاعات مالی ارائه شده داشته باشید و بتوانید صورتهای جریان وجوه نقد را ارزیابی و تحلیل کنید.
مدیریت و ارزیابی اوراق بهادار و تکنیک های ارزیابی شرکت را درک کنید.
بفهمید که چگونه ریسک و عدم اطمینان را در تصمیمات سرمایه گذاری بگنجانید و نحوه تصمیم گیری شرکتها برای تأمین مالی و سرمایه گذاری را بفهمید.
آنچه یاد خواهید گرفت
دانش آموزان قادر به تدوین دیدگاه های اساسی مرتبط با مثبت گرایی منطقی و دستکاری مفهومی ارتباط متقابل مشاهده و شکل گیری نظریه خواهند بود.
دانش آموزان قادر به درک و ساختار اصلی مواردی هستند که فلسفه علوم با آنها درگیر است.
دانش آموزان قادر به ارزیابی پیامدهای دیدگاه مثبت گرای منطقی در مورد علم ، فلسفه و ارتباط متقابل آنها خواهند بود.
آنچه یاد خواهید گرفت
کاوش کنید که رهبران بزرگ چگونه خود را ارزیابی می کنند و تیم های مشترکی را که به طور موثر مذاکرات و درگیری ها را مدیریت می کنند ، هدایت می کنند.
کشف کنید که چگونه رهبران از طریق داستان سرایی ارتباط برقرار می کنند و سایر استراتژی های ارتباطی را برای تأثیرگذاری به کار می گیرند.
بیاموزید که چگونه سازمانها با شفافیت هدف که از درک نیازهای مشتریان ، از جمله استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود ، شروع می کنند و از این تمرکز برای هدایت طراحی محصولات و خدمات برای تأمین م thoseثر آن نیازها استفاده می کنند.
یک پروژه سنگ فرش ایجاد کنید که به آنها امکان می دهد آنچه را آموخته اند به کار گیرند.
آنچه یاد خواهید گرفت
گواهی تخصص مالی را کسب کنید که می توانید با کارفرمایان احتمالی و شبکه حرفه ای خود به اشتراک بگذارید
مهارت ها را کسب کنید: مدیریت سرمایه گذاری ، نرخ بهره ، سهام ، ساخت نمونه کارها
آنچه یاد خواهید گرفت
چندین ابزار لازم برای فروش ایجاد کنید که برای داشتن یک عملکرد بالا در فروش ضروری است. این ابزارها در حدود پایه دانش ، مهارت و نظم بنا شده اند.
هر ابزاری جعبه ابزار فروش را تشکیل می دهد ، که یک سند زنده برای راهنمایی شما در هر مرحله از مراحل فروش است.
تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.